Sunday, January 12, 2014

orang yang biadap..!!


aku x tau la kenape la orang yang cam ni still nak cari pasal sedangkan kau sendiri da benci dengan aku.
dulu aku cakap ko x matang sebab ko memang x matang plus prangai ko memang cam budak2 tapi aku still couple ngan ko sebab ape?? sebab aku sayang kan ko la bodoh....
sekarang ni bile aku da putus ngan ko, ko nak cakap yang pakwe aku ni x matang plak . ehh sedar la sikit ko x leh same kan prangai pakwe aku ngan ko tu same tau sebab ko ngan dy ibarat langit dan bumi...!!
ko sedar x selama aku kapel ngan ko, ko slalu wat aku malu kat dalam fb. kadang2 lecture pon tegur aku pasal ko , ehh ko sedar x prangai ko lebih memalukan aku..

aku ni jenis bila serius kita serius, bila kita gurau kita gurau.

x macam ko!! dia layan aku baik je x macam ko!
ko bila ngan mmbe ko bole gelak ketawa tp bila ngan aku ko tengking2...

so tolong la jangan biadap

No comments:

Post a Comment